måndag 26 oktober 2009

Soja hjärta Selma = Sant!

Idag har fyraåriga Selma varit hundvakt åt Soja, ja Mattias o Madde va oxå där men i Selmas värld va det nog mest hon som skötte jobbet:). Tror att Soja o Selma va lika förtjusta i varandra. När jag kom kunde Selma både få Soja att sitta o stanna kvar medans hon gömde leksaker i lägenheten. Dom hade oxå varit ute på promenad o Selma hade hållt i kopplet o hon visade mig hur man skulle hålla, bra att veta;)! Selma blev liiite besviken när inte Soja kunde sova över, hon tyckte det va det enda rätta, sötnöt! Soja har alltså haft en toppendag o sov sött när vi kom hem! TACK lilla Selma (o madde o mattias;) )för ditt ypperliga hundvaktande....vi ses snart igen o jag LOVAR att Soja ska få sova hos dig nån natt snart!

Ikväll har jag torkat blodpudding för att ha riktigt goda godbitar på kursen imån. Jag HATAR blodpudding o kan knappt med lukten, o luktar gör det verkligen, men va gör man inte för sin lilla donna...allt tydligen...hua!

Redan sena kvällen o klockan ringer omänskligt tidigt imån...bäst att nanna!
Peace!

1 kommentar:

Madde sa...

Inga problem vännen! Vaktar henne så gärna. Selma pratar massa om Soja heeeeela tiiideeeeen...Grisen ligger ju på hyllan å den har hon koll på :-) Och somsagt Soja vill leka med Selma för Soja gillar Selma och barn! haha Det är så Selma säger ;-) pusss