lördag 3 oktober 2009

Dåligt samvete!

Usch...har så dåligt samvete. Har en liten ostimulerad boxerdam här hemma. Min influensa har hållt i sig hela veckan...så energinivån har varit i botten från i Måndags...ja alltså min energi...Soja har energi för att värma upp hela Örebro. Tycker så synd om henne.....hon hämtar leksaker o bjuder in till lek här hemma o tittar med mycket pigg blick o undrar när f*n vi ska hitta på nåt kul. TUR att hon har en så bra husse den här lilla damen, hon har ju iaf fått sin fysiska aktivering med promenader o så men den lilla stjärnan behöver verkligen få använda sin hjärna oxå....annars kokar den...mer än vanligt...haha! Hoppas på mer energi till veckan....då ska jag verkligen aktivera lilla hjärtat så att jag kan se henne ligga o snusa i soffan med riktigt gott samvete.
Imån väntar tävlingar på klubben. Ska va med o fixa o skriva m.m. på appellspår. Några polare som ska va med så det ska bli trevligt, bara jag inte blir hängig. Soja får spendera dagen med husse, inge kul för henne o sitta i bilen i timtal i detta ruskväder. Hon gillar heller INTE när matte bara engagerar sig i andra o hon inte får göra nåt. Hennes frustration behöver inte ökas på känner jag...hehe!

Inga kommentarer: