söndag 18 oktober 2009

Redan Söndag!

Verkar som att dygnen på helgen går så mycket fortare än på vardagar....konstigt det där! Har haft en skön o bra helg iaf! I fredags kväll var det mysig tjejkväll här. Jag o några kompisar o så Soja förstås mös o tittade på Idol. På lördag morgon styrde vi kosan mot Eskilstuna. Emma & Carl har nu fått hem lille Ingo. Så bedårande söt.....o ett riktigt energiknippe verkar det vara. Han va lite ängslig hem i bilen men enligt rapport från Emma har han funnit sig väl tillrätta i sitt nya hem o går t.o.m till dörren när han vill bajsa:)
VÄLKOMMEN hit lille Ingo, du är ett efterlängtat tillskott till boxerskaran i Örebro!
På onsdag har Soja o jag lyckan att ta hand om denna lilla krabat hela dagen...ska bli mysigt. Ska ta lite bilder då, kameran va urladdad igår!
Igår kväll åkte vi ut på landet till Måns med familj o stannade tills idag. Måns o Soja sprang som tokar på gården o hade hur kul som helst. På vägen hem idag stannade vi till hos Patriks föräldrar för att byta till vinterdäck. Soja o jag ansåg att det var helt klart en uppgift för husse så vi passade på att träna på våra läxor istället.....det går framåt hela tiden...så kul!!
Ikväll har samtliga i familjen uppskattat soffläge o nu är husse o soja ute på promenad. Själv ska jag gå o posta några brev o kanske?! köpa lite godis! Ny vecka väntar...har bara praktik 3 dagar denna vecka så jag hoppas på att få till mycket träning! På tisdag är det kurs igen...ibland är det kul att en vecka går så fort....laddade för nya uppgifter!
Ha det gott!

1 kommentar:

A Beautiful Day sa...

Jag dör av alla fina hundnamn! Ingo och Soja! A perfect match!