torsdag 15 oktober 2009

Lugn torsdagskväll!

Ikväll bara myser vi! Trött efter en lång dag på praktiken så orkade jag inte ge mig ut på nån hundaktivitet ikväll.....men vi har klickat lite roligheter här hemma o ska göra lite till om en stund...perfekt med saker man kan träna i vardagsrummet...lite varmare här än på appellplanen! Just nu knaprar Soja på grisöra o jag ligger under mysigaste filten...en trivsam tillvaro för alla parter! Ser fram emot helgen...skönt med ledigt...o möjlighet att göra roliga saker. På lördagmorgon styr jag o Emma mot Eskilstuna o valparna....dom är ju "stora" nu o ska flytta hemifrån så denna gången följer lille Ingo med till Örebro:)! I övrigt ska vi bara ha det skönt o jobba på med läxorna från kursen....roligaste läxorna jag nånsin haft:)!
Hoppas ni oxå har en skön kväll...nu ska jag tända lite ljus o pussa soja på nosen!

Inga kommentarer: