torsdag 19 november 2009

Update finally!

Äntligen i bloggartagen igen! Säger väl som alla andra att guuud va tiden går fort men det är ju så sant...vet inte vart alla dagar tar vägen...eller jo....alldeles för många läggs på praktik o plugg men ändå...tiden räcker inte till på långa vägar!

Som sagt så är det sjukt mycket i skolan nu men ett ljus i studentmörkret är att Soja o jag började på ny kurs i Måndags. Tävlingskursen hos Klickerklok! Lika spännande o givande som alltid! Pratade mycket om rutiner på tävling OCH träning, tittade lite på fria följet o massa annat...superbt! Igår hade jag "ledig dag" (ja jag sket i tentapluggandet)....tyckte det va dax att ha Sojadag! Tränade massa lydnad o när jag väl tänker till på hur vi ska träna, vad vi ska träna, vad jag kräver, hur agerar jag när allt inte blev som jag tänkt så blir träningen såå extremt mycket bättre och roligare. I helgen vill jag få till några pass....Thomas våran kursledare avslutade första tillfället med "hunden får gärna göra fel nästa gång men inte samma fel som idag;) haha.....hmmm....bäst att hålla måttet:)!

Min finfina tokhund!



Inga kommentarer: