lördag 21 november 2009

Stackars lilla mig!

Måste bara få tycka liiite synd om mig själv! Idag skiner SOLEN, för första gången på 10 år känns det som.....o jag måste sitta inne o plugga....det kan väl inte vara meningen eller hur?!
Husse o Soja gav sig precis ut på landet för att ta en långpromenad o njuta av härligt dagsljus....jag drunknar i papper o böcker......skönt för dom dock....men jag hade gärna varit med. Hoppas att vädret håller i sig imorgon oxå....DÅ ska jag minsann oxå få min energiboost...det kan behövas.....tänk att få träna utomhus utan att bli genomblöt, ha pannlampa o frysa ihjäl!!

Senare idag ska Soja vara en stund hos Anki & Ingo...lattjo tycker hon! Vi ska fira Patriks kusin som fyller år....dom har en kisse....så för att inte förvandla kalaset till begravningsceremoni för den lilla hårbollen så dumpar vi Dojan hos Ölvstams;)! Förvisso har dom 2 katter...men där funkar det ändå....katterna är i en annan del av huset helt enkelt......helstekt katt är en utsökt lördgasmiddag annars enligt Soja!

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: